Căutare
Meniul

Sunteți aici: Introducere Totul despre cumpărături Produse returnate si reclamaţii

Reclamații

A sosit marfa și ceva nu este în regulă? Contactați-ne prin e-mail la info@artalo.ro și vom găsi o soluție.

Cum să revendicați în mod corespunzător bunurile

Scrieți-ne e-mail

Scrieți-ne e-mail

Dacă ceva nu este în regulă, scrieți-ne un e-mail cât mai curând posibil.
Descrierea problemei

Descrierea problemei

Descrieți-ne în detaliu problema pe care o găsiți la oglindă. Atașați documentația foto dacă este necesar.
Așteptați răspunsul nostru

Așteptați răspunsul nostru

Așteptați răspunsul nostru prin e-mail sau telefon cel târziu în ziua următoare.
Rezolvarea unei reclamații de la distanță sau a necesității de a trimite mărfuri

Rezolvarea unei reclamații de la distanță sau a necesității de a trimite mărfuri

Daca este necesara trimiterea mărfii inapoi, oglinda trebuie ambalată cu grijă in așa fel incât sa nu poată fi deteriorată in timpul transportului. Atașați un protocol de reclamație la expediere.

Întrebări frecvente

Reclamație produs

Cum să depun o plângere?

Toate produsele sunt supuse unei inspecții finale și ne bazăm pe faptul că vă trimitem un produs complet impecabil. Dacă tot observați că există ceva în neregulă cu oglinda după livrare, contactați-ne cât mai curând posibil prin e-mail la info@artalo.ro și descrieți-ne problema. Vă puteți aștepta la un răspuns de la noi cel târziu a doua zi.

Ce este necesar pentru a dovedi bunurile revendicate?

Orice probleme potențiale trebuie mai întâi comunicate prin e-mail la info@artalo.ro. În e-mail, descrieți-ne în detaliu problema pe care o găsiți cu produsul, adăugați, de asemenea, numărul comenzii sau al facturii dvs. și apoi așteptați să vă contactați până a doua zi.

Sus