Sunteți aici: Introducere Totul despre cumpărături Produse returnate si reclamaţii
Reclamații
Cum să revendicați în mod corespunzător bunurile
Scrieți-ne e-mail
Descrierea problemei
Așteptați răspunsul nostru
Rezolvarea unei reclamații de la distanță sau a necesității de a trimite mărfuri
Întrebări frecvente
Reclamație produs
Cum să depun o plângere?
Toate produsele sunt supuse unei inspecții finale și ne bazăm pe faptul că vă trimitem un produs complet impecabil. Dacă tot observați că există ceva în neregulă cu oglinda după livrare, contactați-ne cât mai curând posibil prin e-mail la info@artalo.ro și descrieți-ne problema. Vă puteți aștepta la un răspuns de la noi cel târziu a doua zi.
Ce este necesar pentru a dovedi bunurile revendicate?
Orice probleme potențiale trebuie mai întâi comunicate prin e-mail la info@artalo.ro. În e-mail, descrieți-ne în detaliu problema pe care o găsiți cu produsul, adăugați, de asemenea, numărul comenzii sau al facturii dvs. și apoi așteptați să vă contactați până a doua zi.